10 December

Idag har man känt sig riktigt onödig... Ringde Jerker på morgon för att väcka honom. Han svarar men verkar lite bort men säger att han ska gå upp och eftersom jag själv är trött lägger vi på. När HAN ringer innan jag ska till bussen frågar han varför jag inte ringt. Kul... Så jag säger att det har jag visst gjort. Då blir han lite generad och säger oj, det minns jag inte. Suck.
Men igår var jag riktigt duktig :D Spelade jättemycket på oboelektionen, skrev ett cv och rapporten. Dammsög mitt rum och strök klart den sista tvätten, sedan satt jag lite vid datan och sen såg man på Desperate, tyvärr sista för iår :'( Såvar jätte duktig igår :D Idag har dock både Elin och Ika frågat om jag vill göra något ^^ Kul att vara poppis, undra om de har tid att simma :) Sedan har jag gjort klart svenska upsatsen med så har bara 2 prov, 2 powerpoint och en bokredovisning kvar :) Är riktigt stolt, nästan så att jag vill ta tag i mitt projekt men bara nästan :p haha ^^

Så i eftermiddag vill jag fjolla mig eller simma. Om de nu inte går ska jag dra med ågon på en promenad och sedan göra godis med julmusik i bakgrunden, tänk va mys :D

18 DAGAR KVAR!!! <3



Kommentarer
Beundrare

Gud vad jag älskar din blogg. Den är så bra:D då skriver så roliga saker. Och den där Jerker verkar ju vara en riktig höjdare (A) ^^ hihihi

Hoppas julgodiset bli bra :D

Läser din blogg varje dag puss och kram från en beundrare ! (A)

2008-12-10 @ 12:52:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0