11 November

Okej, nu är jag lite filursam... Någon gillar min blogg, känns knasigt eftersom det inte känns som om någon läser min blogg, dock undrar jag om de är någon som driver med mig men vem vet?

Idag ahr jag iaf vaknat av att Jerker kalalr mig löjlig när han vill äta en lugn frukost. Så under hela morgonen blev jag bara argare, sedan ringde han och jag var skitsur men så fastnade hans bil och jag kunde inte annat att skratta xD Tihi så det blev en vanlig morgon förutom att jag valde för tajta jeans :s

Men iaf igår var jag hos ika och ja jäklar va länge sen det var vi hade så roligt! Fast sen skrev Tommy å skällde på mig för att jag klagade på Ebba som är ikas namn på första flickan, väldigt vackert, väldigt roligt at reta ika xD haha Men hon får ju göra så med mina blivande namn :) Man ska stå upp för namn man ger till sina barn :D
När jag kom hem så hade Per ringt så då ringde jag honom, pappa komemr upp bakom oc skrämmer livet ur mig men efter två minuter ringde Jerker och lät som John Blund ^^ Så fick bara prata med Per tio minuter sen pratade jag med Jerker och kom i säng i tid.

Jag tyckte ju att jag låg plus med mitt pluggande, men det är ju fan TORSDAG idag O.o När hände det? Nä så vi har prov imon plus en redovisning och jag är körd :( Men ska plugga ikväll, som fan. Sen ska jag njuta hela fredagen av att veckan är över :D Tihi! Lollo kommer i helgen med och jag hoppas faktiskt att hon är anmäld till VM blir ju inte powerpuffpinglorna från SS annnars!!! Men men ^^ hehe Man kan ju hoppas med hela hjärtat :)

Så plugga, prata och sova. Tack gode Gud att jag inte har orkester idag, hade verkligen inte haft tid med det, undra om mamma hinner göra apelsiner med neijlikor idag, vore en så härlig juldoft :D



Kommentarer
ika

aah, det är sant. Skitlänge sen vi hade så kuuuul :D Får vi göra om snart. Mihihi

2008-12-11 @ 12:43:00
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Angelique

svar: Haha jaså? Kul :)

2008-12-11 @ 18:38:47
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Ulrika

Snygg header! :D

2008-12-12 @ 16:07:21
URL: http://ullerika.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0