16 December

Dagen börjar med en seg start, vill inte gå upp längre. Suck, sedan stod man och frös i väntan på bussen, läser igenom rättskunskapen och ahr prov på morgonen och känner att faaan va detta kommer gå dåligt. Men iaf klarade det nog hyfsat. Sedan har vi matte och då får vi fika och gör inget vettigt. På engelskan ser vi på filmen Dead Poet Society vilken jag tycker är ganska bra men klassen verkar inte hålla med, fan vet jag. ^^ Men iaf sen får vi sluta och då lunkar jag ner till stationen i väntan på min buss. Passar på att ringa Jerker och sedan är man hemma och får god mat. Sedan bär det av till Nordin i frågan om praktik plats, fick iaf ett nummer. Nästa anhallt blir kyrkan i frågan om sommarjobb och blir uppskriven sen går jag hem till Ika och vi tittar på film och tuggar i oss ikas julgodis :D Mums!!! Hälsa på så bjuds de säkert ;) haha

Just nu vill jag sova och slippa resten av veckan, va skönt de vore, dock bara tolv dagar kvar till Vm och faaan vad jag längtar, slippa denna familj i fyra hela dagar! :O Usch orkar inte mer bara klagaomål och ingen ser ens att jag städat mitt rum :( Dessutom får man utskällningar när man är snäll, kul! Grr... Säkert därför jag är sur nu...

Men iaf imon så är det sista gympan för i år och samhäll, något att se fram emot :) Trevligt värre tycker jag ^^ Men nu varken orkar eller vill jag skriva mer. Så BYE!


Kommentarer
Eliin

Du slipper odm i fem dagar :P det 'r fyra nätter men fem dagar ;)

2008-12-17 @ 15:21:52
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0