17 December

En vecka kvar till julafton och bara elva till vm :D Åh vilken lycka! Dock får vi se hur min torsdag kommer se ut... Envetna lärare och beslut ska tas ^^ hehe men iaf förfest imon sen får jag se hur de blir med parken, om ni vill säga de då ^^ haha

Idag har jag sovit förjävligt, hade en hemsk dröm ocg vaknade sur och trött, jag blev lite gladare när vi hade gympa och finns dansa :) Tihi Dessutom fick jag deppa för ika via sms ^^ de hjälpte en del de med vill jag lova :) Tur att man har henne :D Sk adessutom till henne idag med och kolla hennes andra nyårsklänning och se om vi kan göra något med stilmallen på hennes blogg :) Men främst sällskap med mig! ;) haha

I övrigt har jag ett mega problem som hänger över mig och jag kan inte lösa det förrän i Januari.. jaa så är det... URK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0