18 December

USCH jag vaknade av hals ont och mötte i speglen en enorm röd hals... jaa, så gjorde honungsvatten och dränkte mina sorger, dock har jag ont än men de konstiga är att jag även har ont i käken, måste ha sovit konstigt. För första gången någonsin glömde jag min mobil... Helt sjukt! men iaf, annars är allt bra.

Julstöket börjar komma och mamma tjatar om juldammning och blaha, kul verkligen... Dessto värre är att jag håller på att hoppa av spåret :s Inget blir rätt och jag klagar mest, lr tja mer än vanligt... Men det bara är ju så... Usch...

Tomte ikväll men det blir bara förfest för mig p.g.a. förkylningen vill inte riskera något med halsen. Ska ju vara frisk till VM sen :D Men vi får se hur jag klarar av julen med ^^ bara sex dagar till julafton och endast 10 dagar till VM :D

Men i övrigt så önskar jag att jag kunde sova bort all tid och bara slippa allt jobbigt, känns inte så meningsfullt längre... Ynk. varför ska man kämpa med allt jämt? Varför kan allting inte bara vara och ske? Suck, jag börjar bli sorglig, där har vi det...



Kommentarer
Erika

Då får vi göra dig mindre sorglig :D

2008-12-18 @ 11:21:04
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0