22 December

jaa jag har lov, det kallas så när man inte orkar eller vill blogga... i min värld ^^ Tyvärr så har jag vaknat tidigt förutom idag då jag blir väckt, KUL!!! :(

I övrigt är jag förkyld och borde inte prata men hur ska man kunna vara tyst i detta hus? aja idag har jag gjort något vettigt iaf. Har städat mitt kära rum påbörjat packningen och gjort knäck, som jag tror är dömd till misslyckande. Fast ni får säkert smaka om de är ätbara xD haha

Så julafton i övermon, trevligt hoppas de går fort så man får de man vill ha plus att rean är närmare o fia får åka på läger :D:D:D Sååå skönt! Åh vad jag längtar dit!!! Slippa tänka själv (A)

Nä nu ska jag snart gå för jag orkar ingenting at the moment... Sen alla dessa galna bloggare! O.o Jag orkar inte 85 inlägg! :O

Kram på er alla i julefridens namn :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0