3 December

Uslel morgon, igen. Nä men inte så hemsk men ändå så där irriterande. Vaknar vid kvart över sex och ställer mobilen på halv ist, vaknar sedan när klockan är fem i sju. JA! :( Dessutom är mamma hemma vilket bara gjorde mig surar, har inga kläder att ha på mig och kände mig allmänt sur, frukosten var inte ens god. Dessutom missar jag de två första bussarna och sedan ringer Jerker och pratar på , bussen dyker upp vid fem över åtta och jag är framme vid skolan fem i halv, alltså missar jag min favorit lektion. BRÖL! så dålig morgon...

Idag ska jag kolla sponsor, gå på konfamöte, eventuellt gå en sväng med ika och plugga tyska. Mja de låter okej :D Imon är det genrep på konserten och jag måste städa idag med för imon blir det bara tyska! Gosh jag är riktigt nervör för det provet :s Usch usch, tyska prov e dumt... ^^ Haha så får vi se om pajasen dyker upp med... Man vet ju aldrig. Han pratar så mycket och verkar göra så lite så jag vet inte.

Det snöade ute igår och efetrsom jag hade en sådan toppen dag blev jag sjukt lycklig och pratade med Per i ytterligare 40 minuter :) Riktigt trevligt och jag längtar bara ännu mer efter vm! :) Snart snart :D

Åh vad kul jag hade på gympan! Vi hade lekar och vi vet ju alla hur otroligt barnslig jag är :) Fniss ^^ Så jag hade den roligaste stunden på denna dag, för resten har varit seg. Suck jag vill bara hem och träffa Ika, städa och plugga. Inte sitta med företagsekonomi och samhällskunskap som får en att somna långsatm :p nä de är kul men ändå det är inte kul när man är trött och vill hem. Suck och bröl. Hoppas Ika hinner träffa mig så Tommys projekt inte tar hela dagen ^^ Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0