4 December

Idag vaknade jag t.o.m före klockan... Ovanligt faktiskt men iaf stckars Chatrin har sin operation idag och Jerker kom i tid till jobbet, WOW! Suck...

På samhällen har jag och min grupp otroligt roligt. Vi ska skapa ett eget land med allt politiskt och geografiskt typ. ^^ Det är verkligen roligt för även om vi är totalt oseriösa så har vi en seriös tanke bakom det :) Otroligt roligt :D

Jag städade som sagt mitt rum igår. Plockade bort alla saker från golvet och slängde upp dem på stående möbler och drog fram dammsugan. När jag kom in efter att ha dammsugit kände jag hur ren luften var, helt sjukt bra. ^^ Pratade med Per igår med i typ en timma ^^ hehe Det roliga är att jag gjorde det mellan konfan och sängen. Och då var klockan typ åtta nio ^^ hehe Men jag hann med mycket igår, dagen ser ju ljus ut den med :) Om man bortser från den usla extrabussen... Grr.. Alltid sen och imon vill jag fan ha skjuts vill INTE missa mitt tyska prov! :@

Så tyska prov imon, ska sitta i bibblan och plugga i två timmar innnan genrepet på orkestern, sen ska man hem och fortsätta. ^^ Så min dag är inte glad och imon måste jag få ordning på rapporten. Stackars Jerker han anar inte vad mycket jag ahr att göra hehe (A) Men just nu har vi FE och jag vill sova... Hopplöst... Seriöst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0