6 December

Det är verkligen roligt att vakna av dansbandsmusik klockan sex på morgonen. Jag lovar! Suck det var helt hopplöst, ville bara smälal till pappa för att han inte tänkt på det. Grr... Har inte sovit mega bra i natt heller men det gick de med ^^ Konfan var inge vidare kände inte för det idag. Så var rätt glad när jag fick gå för att hinna upp till Gislaved i tid ^^ Tihi. Det var desto roligare :) Spelandet gick bra men sen var de ju inte mer med det dock. Nu vill jag bara ha jul så man får lov och mys :D Tänk vad skönt det ska bli! Sen får man antagligen abra hoppas få en vit jul, det verkar ju inte vara så vanligt längre eftersom det bara smälter :p haha ^^

Så senare idag får nog jag o syrran göra paj, Ika ska på fest med Pojken o Emilia så dem ser man inte röken av idag. Det får bli en filmiskväll eller så plågar jag Eliin igen ^^ Men det var faktiskt rikigt mysigt igår och jag behövde det :)

Åh va kul man kan ha! Hehe tänker inte ens nämna vad jag just har gjort, hehe (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0