9 December

Jaa det var så trevligt att vakna idag. Kändes som om jag hade grus i ögonen och blivit slagen i magen upprepade gånger, någon som är skyldig?
Men iaf ringde jag Jerker för att han aldrig kommer upp i tid. Han var minst lika trött som jag men ändå piggae eftersom jag blundade under samtalet. Minns fortfarande inte hur jag kom ut ur duschen men har på mig kläder och är hel o ren så måste kommit hemifrån ^^ Haha Men satt och sov på bussen och kände bara för att sitta kvar tills skoldagen var slut. Men nej skolan visade sig och allmän avstigning gällde. Så kom matteprovet som typ gick åt helvete men vi får se om Emilias hjälp räddade mig :) Man kan ju hoppas och jag fick även hjälp med rapporten av ika och emilia så vi får se om det blir bätttre :p haha
Men idag är det iaf Oboe konsert på lektionen för att Lotta tycker det är så otroligt roligt att plåga mig :p haha men iaf ^^ ´Så ska göra det och sedan ta tag i FE och svenska uppsatsen. Sedan ska jag och mamma göra apelsiner med neiljikor i :) Mysjul säger jag bara usch vad jag längtar :D Dessutom är det bara 19 DAGAR kvar till VM! <3 Tihi :)

Dessutom får man ju prata varje kväll men känner att jag borde dra ner på det snart för att annars kommer dte inte gå så bra för min mammas humör :p haha städa borde jag oxå göra, dags att dammsuga igen ^^ hehe Men så är det ibland :)

Varför ska man ha så otroligt tråkigt ibland och varför ger lärare sina elever två och en halv timmas hål? Värdelöst säger jag bara, jag vill hem och sova för tusan! Tänk vad skönt det skulle vara (A) Nä i stället sitter man här och får inget vettigt gjort som man egentligen borde, visst är det sorgligt? Men det är faktiskt så det är. Fick mer gjort igår ^^ haha



Kommentarer
ika

Fia i ett nötskal ;)

2008-12-09 @ 12:47:03
URL: http://ikaaan.blogg.se/
ika

Sv: nagellack!

2008-12-09 @ 12:55:57
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0