Julen

Vad är julen för dig?

För mig är de nog en lång dag med ett bra slut? lr?

Vad ska man egentligen förvänta sig av årets julafton? De man vill ha o de vanliga traditionerna? De verkar ju vara rätt så tråkigt. Hade jag fått välja hade jag velat ha alla hos mig på typ juldagen o bara gjort något, tyvärr passar inte alla mina vänner med varandra :s så istället får man ha kul med julklapparna...

Så hur vill jag att de ska vara?
Joo som vanligt men att de ska hända något mer och att jag ska få tillbaka julkänslan som försvann för något år sen "/ Sedan ska man faktiskt vilja göra något och inte ha tusen planer med familjerna... De hindrar en bara fast de är ju traditioner men de vore kul att träffa vännerna under juldagarna med... Inte bara höra nä vi är där o där eller nä vi firar med resten av släkten. Tråkigt för mig ju :O

Men man ska ju egentligen inte klaga, bara jul en gång om året ju! Man borde njuta och bara känna att de händer, svårt för mig dock ^^

Så vad är julen för dig? Kommenterar gärna med svar så jag får annat att tänka på :)


Kommentarer
Erika

Att äta gott och umgås med massor av kärlek runt sig!

2008-12-23 @ 01:22:03
URL: http://ikaaan.blogg.se/
the devil

kan du inte utveckla vad du menar med att "alla mina vänner inte passar med varandra" det var ett så intressant resonemang xD god fortsättning

2008-12-26 @ 18:19:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0