Utmaning!

Jag har blivit utmanad och självklart följer jag mitt uppdrag.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. Desperate Housewifes<3
2. Ugly Betty
3. Simpsons
4. That's 70s Show
5. Vänner
6. Ensam mamma söker
7. My sweet sixteen
8. Made

8 saker jag gjorde igår:

1. Bloggade.
2. Spelade Oboe
3. Smsade.
4. Gick i skolan
5. Pratade i telefonen
6. Sov
7. Såg snön och blev som ett barn
8. Tog ut linserna.

8 saker jag ser fram emot:

1. Helgen
2. Julafton.
3. Mellandagsrean
4. VinterMötet.
5. Efter nyår rea :D
6. Få en långsam start på skolan
7. Utbildningsmässan
8. Pojkvän ^^

8 favoritrestauranger: o jag äter ju ofta på restaurang :s
1. Mc Donalds
2. Rendez-vouz
3. Kina resturangen i ss
4. Värdshuset i Bolmsö :D
5. Andreas?
6. Göstas Konditori :p
7. -
8. -


8 saker på min önskelista:

1. Pojkvän
2. Pengar
3. Digitalkamera
4. Singstar
5. Shopping med Ika :)
6. Få en underbar nyårsafton
7. En bra helg
8. Ny mobil.

Nu utmanar jag alla som läser detta! Hehe


Kommentarer
Anonym

Ensam mamma söker? hur man ens kolla på pogramet?

2008-12-03 @ 15:16:01
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/
ika

klart du ska få en shoppingtur med mig! ;) när jag fått ett jobb, haha...

2008-12-04 @ 10:22:12
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0