Första gången...

Nu tänker jag börja skriva ner lite vad som händer eftersom jag brukar tycka att det är roligt att skriva :)
Men sen har jag mina glada och tråkiga stunder. Då kan man ju skriva ^^

Så Sofia var namnet, spelar oboe, simmar, shoppar, spanar, läser, skriver, smsar osv

Det låter väl inte så skoj men ni väljer själva om ni vill läsa ;)

Så idag började skolan igen, jag har väldigt svårt att hålla ögonen öppna och är jobbigt trött. Men det går dock ändå. Men går bara tre dagar denna vecka :) fast schemat har blivit sämre men det får gå.
När man kommer hem vid fyra blir det att byta skor slänga i sig något och sedan iväg igen på konfamöte. Sen var den dagen över och jag som måste bli klar med skolboken...

jaha ja det blir nog jätte bra ;)

Ja det var allt ska nog skriva mer om mej senare men det blir då...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0