26 Juli

VÄRME VÄRME VÄRME :D underbart jag har inte ens bränt mig än. Det brukar jag aldrig lyckas med. Men nu gör jag det och man blir så lycklig av det, särskilt när resten av familjen beklagar sig. ^^ kanske blir te att bada med Ika, Lollo och Totte, alltid roligt att vara galen med dem. xD haha, fast jag vet inte om de gillar mina freak shows men då får de la slänga ut mig (A). Nä jag är ganska snäll jag lovar :) Fick ett litet galet samtal i natt med vid 00,20 från Jerker, han lät helskum tydligen berodde det på att han var lycklig vilket framkallade en stark dialekt som man knappt fattade vad han sa xD haha. Fast glad blev jag iaf. Fick sova med ett leende på läpparna jag. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0