2 Juni

Wiiiie :D sommaren är starkt på G. Dessutom tar Ika studenten på torsdag sen slutar även jag veckan efter. Under helgen var jag i Halmstad. Det var mega varmt men havet var typ iskallt.. Brr... men jag är ju lite av en badkruka med ^^ Men nu måste jag sluta med godis. O.o jag e typ tjock.... Hemskt! Nä fy måste göra något åt det... Hemska sanningen. Men det sak nog gå, om jag orkar jogga med Emilia ^^ haha Men i alla fall ^^ igår titade jag på film till typ halv elva vilket jag inte skulle gjort... JAg var mega trött på morgonen och man vart sms bombad under kvällen ^^ Fast de var trevligt iaf :) Men jag tror det var allt för idag... Lr stunden :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0