29 Juni

5 DAGAR KVAR!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE! :D

Dessutom blir de födelsedagskväll hos mig på tisdag :) Skulle nog kolla upp vilka de var som skulle komma dock (A) haha men så är de när hälften är osäkra o krånglar så förbaskat ^^ haha Vi var i värnamo igår o då hittade jag en söt liten tunika för 49,50 tidigare pris ; 198,00 ^^ jag ÄLSKAR ATT TJÄNA PENGAR <3 Inser ni att rea är underbart? Jo precis man avgudar det. Fast i år tror jag att jag ska köpa lite mindre på rea och mer till hösten :) Jag brukar ju inte göra det så det kan ju vara trevligt för en gångs skull. Igår kom Tobbe, Ika o Totte förbi med o gjorde nog inget vettigt i någon timme. Var iaf inte i sängen förrän vid halv två eller något liknande. Men de vart iaf gansak trevligt. ^^ Idag var det middag hos mormor och jag har börjat undra hur mamma och mormor alltid kan ha något att prata om trots mat i mun! Man börjar ju undra helt seriöst... Men jag ska inte klaga bättre de än att de är osams! Då är det sorgligt i stor mening. Men så kan det vara även om det brukar lösa sig.
Så var det sista arbetsdagen imon och sen är de semester på fredagen när man fyller år :D Wiiie! Mén som sagt det är ju även USA:s nationaldag så ja vadå? Jag får presenter ^^ haha fast de blir nog kul på fredag med :) Sen tror jag att jag måste göra något åt mitt sms beroende det är allt utom bra! Sorgligt ju :( nä får gå en runda och lämna mobilen hemma, gud så smart xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0