16 Maj

jaha ännu en dag i skolan men denna kanske blir annorlunda vad vet jag? Egentligen så borde man göra något vettigare men det tål ju inte arbetslivet för då får man ju inget jobb, så studera är kanske viktigt men det är tråkigt att behäva lägga all tid på det... vilket jag inte gjorde igår. Istället satt jag o pärlade en smile eftersom engelskan var för tråkig... Ja indianerna hade det svårt ja europerna var orättvisa skut oss då... Nej just det då är ni sämre än tyskarna i andra världskriget med raslära o gud vet allt... hemskt sorgligt men sånt e livet ibland... tyvärr... Får säga att en glad överraskning är att både ika ochs Tottie smsar som tusan :) min inkorg är typ alltid full ^^ blir så glad av sånt, tack små änglar<3 Som denna dagen :) Den var superljus tack vare att man fick två morron sms :D Jay vad bra denna dagen startade :) Men jag hade så roligt när vi tittade på The pianist han hade en tysk framför sig (pianoisten är jude) också vill han att han ska spela för honom då tar han med sig en saltgurkekonserv och börjar spela sen frågar tysken vart han bor och ber honom visa. Då tar han med sin jäkla konservburk o traskar iväg xD jag tror jag dööör så roligt, jag menar de är en konserv som om du behöver den om du får ett skott i pannan xD haha nä fy men jag orkade inte må illa av filmn så då får man se det positivt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0