21 Maj

De har fortfarande inte fixat datorerna på skolan... Vad får de betalt för egentligen? Jag börjar faktiskt undra för det känns som om de bara sitter på baken och är ungefär som elgrabbarna... spel spel o mer spel... Men så är det ju tydligen ibland man kan faktiskt fråga sig hur bra det rä på en skala.... Men ser man jag har fått skalor på hjärnan de var ju inte bra.... Men en sak är bra och de är konfamötet i eftermiddag :D Sista för denna gången med utvärdering och dessutom så kanske de blir liseberg på midsommarafton, begränsat endast INBJUDAN gott folk ^^ haha men nu till något hemsk hemskt hemskt hemskt sorgligt... Mitt första IG någonsin... På en tysak uppsats... jag har faktiskt börjat undra om det är jags om skrev som en kratta eller om hon har blivit blind... Tror inte att hon gillar mig så mkt för den delen heller men ändå lite bättre kunde de ha varit, känns det som... isabelle fick ju t.o.m. G- De var mitt betyg de... ska nog prata emd tanten så fort jag får chansen... Nej de var fel så snart jag orkar se den fula männiksan är mer korrekt ^^ haha Hon är verkligen ingen skönhet och man vill enbart slippa se fulingen... Ska bli så skönt att hon slutar... Om jag har tur får vi en lärare som gillar mig eller är så slö att den inte märker hur dålig jag är :p Men för att avsluta positivt:

Hej hå hej hå ett IG ska jag få
ett uselt betyg med noll poäng
Hej hå hej hå hej hå hej hå.....

ja så vart de med de... Fan om jag inte får G av kärringen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0