22 Maj

UF-dag :) De vart faktiskt helt okej :) När man fick höra lla företag så blev man jätte inspererad och de var ganska lärorikt, fast egentligen är jag mest glad för o slippa idrottsdagen... För jag ahde velat spela fotboll isf... Men nä de ville inte alla andra brudar så de gick i stöpet ganska snabbt... faktiskt.. Men UF :D Det var faktiskt helt okej :) Men sen kom UF-tanten... Hon var mega seg ville bara sova... Sen kom HV71:s Klubbdirektör/VD :D fatta skoj! fast han hade lite tråkig röst men på de hela var de bra :) Dessutom fickade jag en del av ikas studentpresent :D kände mig lite duktig där :p haha by the way... Dijana fyllde 17 år idag ^^


Kommentarer
ika

ojoj ;)

2008-05-24 @ 08:51:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0