27 Maj

Jag är fortfarande trött. Jag ogillar verkligen nummerupplysnngen 118118. En viss Erica Almqvist ringde mig tre gånger innan jag tog emot samtalet men inte fick jag något svar. Så då blev de sms, helt plötsligt kommer hennes Andreas Gustafsson in i belden, självklart pojkvän, och beter sig illa. Det hela slutar med att jag hotar båda två och sen blir de tyst. Skitdag. Jaja sen ska man ju ta igen de förlorade timmarna. De har inte gåttså bra vill jag erkänna. På  söndagen var jag uppe till halv tolv. Somnade tolv och sov i 6,5 timme. Jag behöver verkligen mina 8 timmar för att vara pigg! Jag orkar inte mer och jag har prov på torsdag. Suck... Nä någon måste muntra upp mig. Annars blir de väldigt tråkigt och jobbigt. Någon frivillig?
Idag ska jag i alla fall plugga eller ringa någon vettig och ha lite roligt i stället. Men jag får se hur det blir med det. Kanske ska jogga en runda så jag slipper få ont i ryggen :) helt otroligt jag började när jag sprang årruset och sen orkade jag inte förra veckan också fick jag ont i ryggen men så joggade jag på gympan och det HJÄLPTE :D helt underbart, så nu kan jag inte sluta om någon vill följa med så ring, jag är väldigt långsam... ^^


Kommentarer
Kejsaren Emilia

JAG VILL JOGGA MED DIG! Dessutom så kan jag muntra upp dig om du kommer ner till mötet nu. ;)

2008-05-27 @ 17:08:34
URL: http://lorentzon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0