30 Maj

En sak ska alla ha klart för sig. Om vi inte åker till Halmstad idag blir jag skitförbanand och kommer sura hela helgen. Pappa måste ge sig! Jag vill sova o shoppa för tusan! Nä nu ska vi prata om roligare saker, som min morron ^^ Börjar 6.15 av att antingen mobilen hamnar på golvet eller att mamma o pappa väsnas för mkt. Sen vid 7.30 ringer mamma för att kolla så vi är uppe. Sen halvsover jag till 7.38. Då går jag upp och fixar mat. Fast finns inget roligt så duschar o klär på mig ist. SÅ jag har klänning och linne idag :D underbart. Sen åt jag frukost ute på entretrappan ^^ hur mysigt som helst, sitta i solne med en skål i handen och höra dessa jävla asvalteringsmaskiner som dundrar som om de bombade runt en. Helt otroligt jobbigt. Men jag är fortfarande glad :D känn på den ni ^^ Så här glad var de länge sen jag var. Tyvärr så är Stoffe elak genom att inte existera...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0