10 November

Hmm, att läsa en av mina vänners blogg är lite speciellt men det får mig alltid att tänka på mitt egna liv. Jag gillar och öppnar mig mer och mer för Jerker och samtidigt komer alla andra jäkla idioter tillbaka... Jag fattar inte att de inte fattar när jag säger nej. Ja jag vet att jag är flitig av mig men kan man inte se skillnad? Jag håller ju alltid mina linjer och gör inget jag inte kommer att få ångra. Jag vill att de försvinner om de inte klarar av att vara mina vänner och jag säher bara tack o lov att jag har Erika. Hur skulle jag klara mig utan henne? Det är ju bara henne jag kan prata om alla idioter för hon vet vilka de är och all historik. Jag kan ju prata med Jerker med men jag gillar inte att göra det för att det känns fel även om han förstår så känner jag mig som en idiot. Jag behöver någon som förstår utan frågor. Ika kan iofs se saken på sitt sätt men hon har oftas rätt om det jag vill veta och får svar. Det är inte inlindat och krångligt framfört utan bara rakt på sak. Det betyder för mig. Men för att återgå till ämnet så har Johan, Christoffer och Tobbe hört av sig nästan samtidigt efter att ha varit ganska tysta en längre tid. Det är bara Tobbe jag pratat då och då med men tröttnat när det alltid var jag som skulle börja prata. Så vart fan kommer de nu för när det är 18 dagar kvar tills Jerker kommer? Grr, det gör mig så sur att de alltid dyker upp när jag minst behöver dem. Vart är de när jag är som lessnast och känner att jag behöver någon? Nä för då är ju fia tråkig osv så det är mycket roligare att dyka upp när jag mår som en prinsessa. För då ska de bara få mig bort från spåret och leda in mig i mörka skogen igen för att lämna mig igen när jag blir tråkig. Den enda som faktiskt fattat vad jag menar och är ganska lik mig är Per som jag träffade på MTM. Flirtig men fattar att jag har Jerker och kan leva med att vara min vän. Wow en normal kille trodde nästan att de bara var tjej som hade hjärna tack o lov att det inte var så! :) Men så är det i alla fall och jag vet inte vad jag ska göra åt det irriterande problemet. Men det är nog bara att fortsätta som vanligt och lyssna på Ikas råd :)
Förresten hade jag en väldigt rolig lördagskväll med Ika, Tommy och Emilia när vi bowlade :) att jag vann var faktiskt lite förvånande etersom jag kände lite av alkoholen ibland och Tommy gjorde ju tusen striker enligt min räkning :p haha Men kul hade jag i alla fall och jag behövde komma hemifrån vilket var lätt gjort :D haha Så tack för kvällen!
Idag blir de stickcafé och plugg så vi får se om jag överlever tills imon för just nu är jag trött eftersom jag pratade med Jerker till hon var runt halv tolv. Vi kom in på en hel värld av frågor och saker som händer runt om så det var väldigt roligt. Man kunde ju dock önskat att han kunnat prata lite tidigare så vi kunnat pratat längre men det blev som det blev ^^

P.S. Titta in på madamuf.blogg.se så får ni se vår affärsidé så kan vi ta lärdom av era tankar :) D.S.


Kommentarer
ika

aww, du betyder massor för mig med gumman <3

2008-11-10 @ 12:39:59
URL: http://ikaaan.blogg.se/
sten i skon

eller målsmans godkännade :P du läste inte ordentligt

2008-11-10 @ 15:08:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0