16 November

Då blev man väckt av den mest irriterande personen i världen... Ringer Jerker vid nio för att lugna ner mig, väcker även honom då men han tar det i alla fall bra. :) Men så fortsätter de halva morgonen. Sedan åker jag, mamma och pappa till Segerstads julmarkand och ser massa fint, köpte bl.a ett ljus till min oboe lärare Lotta :) men de bästa är nog att man får smaka på allt gott :) Tihi så nu sitter jag och anstränger mig emd min uppgift, försöker ladda ner en film men jag tror att vårat internet är för långsamt för det. :( Så får vänta på ika :) haha men försöka duger ju ;)
Men resten av denna dag ska jag ägna åt plugg och städning tills jag ska gå och lägga mig. Men jag kommer nog ta tid på för nå den punkten. Kommer på massa dumt och anant onödigt att göra så. Rätt värdelöst faktiskt. Jag har ingen diciplin på mitt arbete ändå får jag en del gjort, skumt egentligen. Men då ska jag nog se till och få någe gjort, ses senare :)

Jag blev faktiskt klar *stolt* efter de gick jag och Eliin en lång runda och pratade på om de mesta mycket trevligt och jag var äntligen ute i friska luften. :) Så var jag dock tillbaka vid datan och om en halv timme tänker jag kolla hur långt Jerker kommit för jag orkar nog inte vara vaken till tio... Är ju sömnig nu :p haha Så ska väl se till att stänga av datorn nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0