19 November

16 dagar kvar... Jaha hoppas du dyker upp då för jag hade tydligen verkligen hoppts och längtat tills du kom..
Idag var det segt att gå upp men skoldagen ahr varit bra annars :) När vi hade kondition på gympan bröt jag dock ihop för att pulsmätaren satt för hårt. Men de märkte ingen så va fan ^^ hehe sitter och letar bra tider för twilight och minns att min syrra bara är 14 o inte 15, fan! Jag som ville se twilight med henne :( Men frågade Tommy och Ika och det finns en chans att de vill :D *hoppas* För övrigt så ska jag på en lång föreläsning imon i Gnosjö så är inte hemma förrän sen, ja va kul :( Men men de ska nog gå det med... hoppas jag :p men ska äta o ringa lite så höres ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0