21 November

Back on track!
Mår riktigt bra idag. Kan bli en helt sjukt bra dag om jag bara vill :) och hoppas då... (A) Men det ska vi inte prata om för då blir jag så tråkig så. Läste nyss Emilias blogg och stackars kvinna, tar listan aldrig slut? Själv är jag livrädd för tyska provet och NP i matte om tre dagar typ. Jag skakar av tanken! :s Hemska tanke, Jerker undrade vad jag höll på med när jag började hyperventilera. Men men det ska ha nog få veta... Men jag tänker iaf inte gå till ku när han kommer, det var pizza och film då. Då föredrar jag en myskväll med honom + film :) Men får la inte hoppas för mycket :p haha
Förresten, Ika de avr inte tykigt det var sanning :p Ni ville ju trots allt se Bond från början ^^ Men men :p
Idag var det snö ute, vilket jag upptäckte när jag skulle gå så fick leta upp ett par myssockar att värma fötterna med och nu är det obekvämt som fan. Måste ta av dem efter lunch om mina fötter ska överleva dagen ^^
För övrigt skulle jag vilja sova en stund. Bara få ligga i sängen och glömma bort att man har massor att göra. Men ska hämta min klocka idag iaf :D Så får man hoppas på at den är i fin fint skick :D Tihi Jag vill verkligen ha tillbaka min klocka för mammas gör massa märken på min arm vilket inte är så snyggt. Sen ska jag leka med min gröna Nordea gris jag fick igår, norde i vitt ska bort. Ska testa någe starkt medel innan jag filar bort det och använder nagelborttagning för att få bort alla smulor sen. Hehe Jerker erbjöd sig att lackera min gris. Ja va kul, jag ser ju inte igenom den då och det är faktiskt det som är lite av det roliga :) Grön är den ^^ haha xD Men men den ska bli fin, ska vårda den med repor eftersom den sitter i nycklarna ;) haha

Ps. Har lagt in en sida med endast låttexter som jag gillar av någon anledning. http://talandetext.webblogg.se Ds.



Kommentarer
ika

Men då kunde du ju gå med någon annan om det inte blir kul med oss.. Btw så funkar inte länken ^^

2008-11-21 @ 12:21:25
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0