22 November

Så idag var det julhandel. Vi åt middag på Eurostop i Coops Kök som de tydligen heter :p haha Sedan var det in till stan. Jag och Hanna hittade samma collagetröja på Cubus som vi gillade men  jag köpte bara en till syrran i julklapp. Sedan fortsatte vi till Bikbok och Gina... På Gina är det trångt och alltid mycket folk. Åtta blattebitchar står och brer ut sig kön te provrummen är lång så jag provar framför en spegel. Ställer ner kassen och prvar en av blattebitcharna kråmar sig jämte speglen och jag tar mina kläder hänger tillbaka provade plagg utan att ta med mig Cubus-kassen. UTAN!!! Detta upptäcker jag dock först när jag är hemma... Men men. Traskar vidare och kommer till Caselles med Mamma för att syrran inte orkade mer. Hittar en sju klänningar och börjar prova. Ville ha en till Nyår nämligen. Fastnar för två först men inser att den ena är en aning liten så tar den andra. Lycklig! Åker sedan hem med stor glädje.
 

Så vacker är den :)


Nedre delen och den övre i närbild :)

Väl hemma upptäcker jag mitt misstag som sagt och ringer Jerker i ren desperation. Stackarn får lyssna på min olyckliga röst som berättar om det som hänt. Men han var iaf snäll och tröstade så jag faktisk var glad efter samtalet.
På kvällen åkte jag, Ika och Tommy ner till Halmstad igen och såg min älskade film Twilight. Dock kunde den varit bättre gjord, men en liten överrasking var att Stephenie Meyer själv var med i en scen. Mycket intressant (A) hehe Men Ika och Tommy tyckte att filmen var bra så man skulle nog inte ha läst böckerna ^^ haha Men tyvärr de är för bra :D


Kommentarer
ika

Ser typ ut som kjolen på H&M ju

2008-11-24 @ 10:52:38
URL: http://ikaaan.blogg.se/
louise

najs najs^^

2008-11-27 @ 13:35:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0