23 November

Idag har jag sovit till tio och sedan dammat och fixat mitt skrivbord. :) Som de flesta vet är det ALLTID i en enda röra, för att chocka mamma tog jag ut ryamattan med. Jävlar va damm det var i den :s Men borde bli bättre nu ute i kylan. Funderar på att byta ut den, den älskar nämligen damm "/. Men får se hur det blir med det. Ska fixa skohyllan och alla jackor som hänger där, har två vinter jackor och de hänger nog fem där som är mina, behöver dem inte... ^^ Men det ska nog bli bra hoppas jag :) Hoppas Elisabeth är med på Stickcaféet imon så man kan fråga om VM. Jerker sa att han ville ara här på nyår men det tar jag inte som en försäkring efter att han sköt upp första träffen... Suck nä VM till nyår blir skitbra om jag får tag i Elisabeth, lär väl vara mest uppklädd med xD haha men någon gång i livet ska man väl få det med? (A)
Så resten av dagen ska jag gå igenom resten, sen ska jag försöka börja med min FF-rapport eller övningsköra. Ni ser ju vilket som lockar mest men jag vet inte om jag gillar tanken på att köra på snö :s

Före och efter... faktiskt!


Kommentarer
Anna

Ja, lite skilland är de ju^^ :D

2008-11-23 @ 13:38:11
URL: http://annafilippalinnea.blogg.se/
Stina

Du har mer saker på ditt srivbord än vad jag har h hela mitt rum ;)

2008-11-30 @ 17:32:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0