29 November

Just nu är Ika på fest, Elin tittar på film med Jojjo, Lollo har gäster och JAG sitter med skolarbete. Försöker bli klar med en rapport och håller på att somna på kuppen, vrål tråkigt. Men det är inte det värsta, måste plugga E o I imon. Det är ren skräck det. Hemska sorgliga ämne, joo men det är bra med grunder... Det är ju inte så att reglerna ändras typ jämt lr så? Jo för si det gör dom! Värdelösa kurs :( men det ska man nog genomlida det med, och då blir jag ju av med två saker. Kan även göra klart svenska uppsatsen, projektet och plugga tyska... För att inte tala om att vara nervös hela veckan... Gosh hur ska detta sluta... Fan har ju matten med :s Inte bra, oxå vill Eliin träna... Hur ska jag överleva det? Jag min slöis? Men men lyckas hon följer jag med det tror jag nog... Måste öva på oboen med och jag känner bara en massa måsten men ska klara det med, SKA! Natti <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0