15 Oktober

Så då sitter man kvar i skolan medan resten av klassen åker hem, förutom jag, Kalle och Rikard då... Vi har samhäll så vi har sista lektionen, men Jösta skulle ju tvunget gå på en konferans så vi får la leva med det. Tänkte göra klart engelskan och sedan sitta och lata mig, börjar faktiskt med det :p Men vadå då?
Igår satt jag och stickade i stort sett hela kvällen, hade kramp i fingrarna när jag somnade ^^ Innan lunch hade vi gympa-styrketräning. Nu kan jag knappt gå utan att skaka. Jag är ju inte van vid det så känner muskler jag inte visste att jag hade xD Trevligt som fan, ska bli intressabt att simam ikväll med ^^ Får jag kramp i vaden då blir jag faktiskt lessen.
I övrigt hade jag och Jerker ett ganska intressant samtal, han började med att vara allmänt irriterande som jag vanligtvis gillar men igår var jag på galet humör så jag gav igen typ hela tiden, efter en stund sa han att han hade blivit rädd för mig, naaaaw ^^ haha fast jag fattar inte att den lilla människan har upplevt så mycket redan. Helt sjukt så mycket dumt han berättar xD
Nästa torsdag är det ekonomidag och då kommer förhoppningsvis halva Nordin så jag kan bli överlycklig :D Tänk träffa både Elin L, Elin S och Johanna på skoltid, sååå se till att dyka upp ;) haha
Simma idag..... hur mycket ska man pressa sig själv till, de vanliga tusen lr mer? lr jag vet mindre :p haha xD Gosh jag är verkligen trött just nu och inte är det någon solig inne på msn heller, tråk tråk tråk. men ska liva upp stämningen lite genom att skriva klart detta :p
Nä jag är faktiskt seriös nu heöt sjukt, har läst igenom engelskan och hittar inga fel så nu ska bara ika läsa den med ^^ hehe måste ju vara läsligt ^^ Så nu sitter jag och komponerar dikter och letar sånger, ganska intressant faktiskt :)
 Om ni vill höra något som både är sorgligt och vackert som även ev.s ak vara med i Twilight heter Lullabye (Goodnight my angel) Billy Joel - http://www.youtube.com/watch?v=LraZEoRnkPc

Det får avsluta dagens tjat ^^


Kommentarer
Eliin

johanna vem? om du menar min jojjo så ska inte hon med ^^

2008-10-15 @ 15:52:01
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0