17 Oktober

Zzz.... Ännu en fredag, ännu en helg. Och jag kan inte ens sticka! Bara för att jag måste börja minska för att de ska bli fint, men måste vänta för att det ska bli bra :( YNK! Och inte hittar jag en snygg hand att använda till UF heller :( iofs har jag fixat till det lite men ändå, det är ju inte som jag vill ha det! Bajs... Man skulle vara expert på att måla med musen, DÅ skulle det bli rätt snyggt :) Men näää det är man ju inte.
Så idag har det varit kallt hela dagen och jag mitt smarthead valde tunna strumbyxor och kort kjol, kände hur IQn flödade... Verkligen inte, kunde ju åtminstone ha valt stövlar te men nej igen, jag skulle ha converse. Trögt!
Så har frysit hela dagen och ångrat mig. Men iaf har våra datorer ännu en gång lagt ner. :( så inte kunde man göra något vettigt på UF tiden heller. Så nu tar jag igen lite men tror jag ska sova ist. Orkar inte mer och det är fredag vilket är mammas stora klagodag, suck! Dessutom ska Jerker skjutsa upp en av hans polare te hans föräldrar så honom lär man ju inte höra något från förrän tidigast imon kväll, ja va kul... Suck jag är pessimistisk just nu... Bye :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0