20 Oktober - Dagen från helvetet

Jaa precis så var det. Vaknade med att nästan hela familjen var hemma, alla var klara före mig, mitt bröd och min ost var slut vilket jag beklagade mig över för Jerker. Får tillbaka mitt matte prov och ett G+... FAN! Jag är verkligen ur form. Sedan var det rättskunskap och den gick oxå dåligt, allt är pannkaka. Inte fick jag någon sponsor heller. Sedan var det bara att plugga, glädjande nog har jag faktiskt pluggat och gjort en prototyp till UF + att jag har övat på oboen, ordentligt för en gångs skull. Fast Jerker tycker nog att jag är rätt jobbig nu. Varje gång jag ringer klagar jag... (A) haha men sån e jag ibland och det får han faktiskt tåla! Dessutom har alla uppdaterat sina bloggar och jag känner mig efter. Dock innehåller min nog mest skit och utssendet gör iaf mig glad, det är åt helvete ^^ Gosh I love it! <3
Men i alla fall, jag är inte klar än :p Förutom allt detta gör jag mer än jag borde för UF för att jag redan har dåligt samvete för att jag missar lektionen på fredag. jisses... Ja men så funkar jag, längtar som fan till sängen, har börjat rota bland kläderna med så allt jag vill ha till MTM är tvättat. Sedan ska det packas praktiskt, inte ett enda onödigt plagg ska med i år! De kommer aldrig gå... Jag vill ju ha med allt och tänk om de lr det skulle hända osv... Suck. Men så är det. Ika har la inte ens tänkt tanken än xD Hon är praktisk hon :D Tänk om man kunde vara så duktig att man packade dagen innan och var relativt nöjd med det, orättvist. Jag planerar jag, antagligen för mkt dock. Bröööl. Men ska inte hänga läpp för det, lr jooo kanske senare när jag märker att engelskan går dåligt :p haha så ni får gärna ringa mig och störa, jag tänker bara utnyttja er ändå (A) hehe Men de är vänner till för :) Att ställa upp alltså inte bli utnyttjade ^^ Tur att jag har dem<3


Kommentarer
ika

Sötis ;)

2008-10-21 @ 10:08:39
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0