29 Oktober

Åååh jag vill se twilight, och de värsta är att de tre andra filmerna är typ påbörjade och new moon ska släppas nästa år *längtar*
Men jag har tydligen skaffat mig problem under MTM... En snäll pajk har fått tycke för mig och tyvärr men jag har Jerker. Honom släpper jag inte i första taget. Han betyder waaaay to much! <3 Så hur löser man detta? Tja min bästis säger att jag inte blir av med honom, resten verkar ogilla honom överhuvudtaget, och det är tydligen jag som flirtat omedvetet. Ja tydligen är man en magnet av problem.. :( YNK! Det ska inte vara så här. De blir bara jobbigt då. Verkar inte som om jag kan ha killkompisar utan bara killkompisar som väntar på sin chans.. :( Jaaa va kul, jag vill bara deppa ihop av tanken, varför just jag? suck

Men jag ska nog inte deppa ihop för det, har ju lov än :) kanske blir filmkväll på lördag, de blir iaf Halmstad på fredag :D Då vill jag hitta ett par nya jeans och skor. Men jag fattar inte vart kylan har kommit ifrån. Helt plötsligt har det blivit svinkallt ute utan att jag märkt det :s skumt!


Kommentarer
ika

aww, vad sött du har gjort din blogg!! <333333

2008-10-29 @ 23:22:02
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0