6 Oktober

Måste ändra färg på bakgrunden, tror att någon ljus blå blir fint :) sen ska texten bli vit enligt mig... hehe
Just nu håller jag på med mitt projektarbete som ska vara att läsa en bok och skriva en novell med samma tema. Det borde bli intressant men det lär ju bli sorgligt. Jag vet inte vad jag ska välja, komemr inte på vad jag har hemma och känner mig ganska skum... Ja det är ordet som passar, behöver åka hem nu jag svär. Imon ska jag antingen vara vrålful lr söting söt, bros på håret :p vill inte vara fin med fult hår ^^ haha men det står på filmens hemsida att den ska komma till sverige 21 november, jag vet inte om jag vågar tro det, snarare ett år senare lr? Går det verkligen så fort? Isf blir jag fan i mig överlycklig! Men njaa de känns overkligt. Men men ska träffa ikis i eftermiddag :D Hon ska hjälpa mig med samhällen som jag antagligen är dålig på och sedan blir de nog massa prat med xD åh jag längat till MTM och om jag lyckas helgen med J... OM DET LYCKAS! ´Missa inte det sista jag skrev.... ^^ Men man får la hoppas lär bli dyrt iaf. Ingen shopping för mig! ååh vill verkligen se den filmen! Gosh vad jag längat och jag vill att tiden bara ska flyga och jag vill vara lycklig, riktigt sjukt jäkla lycklig är det för mycket begärt i en värld av problem lr? ^^ haha jag är visst lite knasig idag xD
Men jag börjar bli ganska glad sen morgonens usla start. Med den usla bussen och min tio lista på saker jag stör mig på just denna morgon, haha den var så dålig!
Jag har upptäckt att jag inte vet om jag vill ha lov lr inte, krångligt de där...


Kommentarer
Lorentzon

Inget personligt men har du hört talas om styckeindelning? xD

2008-10-06 @ 17:24:46
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0