10 September

Ny dag nya möljligheter.
Jag ska klippa mig idag. Jag är faktiskt nervös. Tror nämligen att jag ska skaffa lugg men vet inte om det blir bra. Men ika tror på mig så vi litar på det. :) Hoppas det blir bra... Hade tänkt att testa hur jag blir med en viss rödton i håret med så vi får se. :) Det blir kanske jättebra. men blir det dåligt blir jag sur... :P haha men det brukar bli bra i alla fall. Hade gansak roligt igår när Jerker hade tänkt ringa så hade han lyckats ta bort mitt hemnummer och när han väl skulle ringa var telefonen upptagen hos honom ^^ haha han var så sur totalt i onödan dessutom. Ja jisses va roligt man kan ha en vanlig tisdag. Okej jag är nervös kan inte sluta tänka på den jäkla klippningen... Men jag ska sluta tänka på det. SKA! nähä det gick inte... :( jaja vi har gympa sen ^^ fotboll kan bli kul om vi är inne annars blir jag sjuk...are :p haha usch vad massa bröte jag skriver idag emn såhär låter det faktiskt dagligen i mitt huvud. Sjukt va? Oboen gick i alla fall bra igår och jag simmade 1000 meter som vanligt :) Men har inga pengar på mobilen så tror att jag får ringa både Tobbe, Tottie och Jerker i kväll. Om inte Jerker ringer istället. Då blir jag lycklig! Men skriver kanske senare, om datan får leva idag ^^

Senare...
Han hade tänkt ringa vid fyra... då satt jag och blev klippt. borde inte tagit lugg som det känns nu iaf... men får stå ut med det, blir kanske bättre om jag duschar... *Hoppas* Men så nästa problem, data FAN! det känns som om den är tio år gammal och inte fyra... bajs...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0