15 September

Urk vilken dag....
Min glädje och anledning till att jag gick till ksolan idag är stickkvällen ikväll och mina gratis sms. Att jag gick upp ur sängen var för att jag fick prata med Jerker det säger jag ju... Nä jag mår inge vidare och huvet spränger men jag SKA klara av skoldagen idag. Det är bara så, sen får ni övriga tycka vad ni vill. Jag hostar och lever på halstabletter, missbrukar papper och tja jag är inte så jätteglad av mig om jag inte älskar personen. Så tyvärr men idag är det som så. Jag mår som jag mår end of the story. Så idag ska jag alltså överleva dagen droga mig prata med ika och sticka.
I helgen har jag blivit ignorerad under hela lördagen... Stickat snorat och mått apa så var glada att ni var upptagna det säger jag ^^ haha nu måste jag nog sluta vara negativ innan ni börjar undra.... *host* ^^ Och jag har kommit fram till att jag saknar min gamla frisyr... även om alla gillar det nya så gör inte jag det. Nä hoppas det väcker fort så jag får tillbaka det jag vill ha, har aldrig haft så mycket finnar på pannan innan xD haha så nu vet ni det :p mycket bra fakta... NOT xD Usch nu är jag ju för glad i mitt elände.... jaha ja jag är konstigt knasig idag och antagligen från mars... Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0