2 September

En kort dag och få simma. Jag är lycklig! Simma är nog den bästa avkopplingen samtidigt som man rör på sig. Men jag tror att jag får leta reda på ett par simglasögon så jag kan crawla utan att få allt vatten i ögonen, inte bra för linserna. Men usch vad tunga man blev efter att ha simmat 1000m, helt sjukt. Men sen satt vi i lilla och efter det i ångbastun så jag blev röd som en kräfta, precis som vanligt. ^^ Imon har jag världens håltimma så tror jag sak kolla butiker och äta en normal middag. Gärdets mat är sämre än Taize's.... Fatta vad illa! men sånt är livet ibland som Tommy skulle sagt ^^



Kommentarer
Kenjii

Simning är ju faktist nästan den bästa motionstilen som finns har jag hört, så fortsätt simma :D

skulle jag med göra om det inte var så snabla dyrt... :P

2008-09-09 @ 01:31:23
URL: http://kenjii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0