26 September

Jaaa... Vad vill ni att jag ska skriva? Att Emilia har gått förbi mig fem gånger och att jag hälsat en, lr att jag vill göra något ikväll bara jag slipper ku?, lr att jag vill ha hit Jerker? lr tja det vet ni ju redan...
Så därför ska jag glädja mig med att skriva om dagen, igen. Och mina måsten, och mina önskningar och påpeka att folk ska uppdatera så jag har något att göra på lektionerna xD
Så dagen, trött hade bakat kakor igår plus att vi firade morfar med budapest och ett skojigt samtal... Tolka det som ni vill. I alla fall tyskan went to hell och jag har varit ganska glad idag trots tyskan. När jag kommer hem ska jag sätta på mig slapp kläder eller gå en sväng. Om det blir slapp kläder ska jag sova och sedan sticka ^^ hehe måste ju bli klar någon gång (A)
Måste, plugga rättskunskap läsa ut engelskaboken sova, shoppa hela glada lördagen :D
Önskningar, att Jerker kan bestämma sig för att komma hit 10-12 oktober, jag skulle bli överlycklig. En annan önskning på det temat är att jag ska få åka upp på lovet typ torsdag till söndag om det går osv...
Men nä... MiItt huvud spinner nu för tiden, jag saknar Jerkers röst och hans tillgäglighet. Han är lite borta nu för tiden. Ika däremot finns mer än någonsin, snacka om lyckopiller. :) Och jag var så glad när hon överraskade mig efter en liten sak :) Vart jätteglad när jag somnade så därför blev det även en bra morgon. Tur att man har bra väner :)
Dessutom har jag varit riktigt snälle ^^ Jag frågade Julia hur det gick med kärleken och hon var stillastående så jag introducerade Christoffer för henne och det klickade tydligen ganska bra :) Så man är ju lite glad för att man finns til för medmänniskan :) Tihi
Nu längtar jag dessutom till mtm jag vill sjukt gärna åka iväg och glömma vardagen en liten tid, även om den är kvar o så.. Läger säger jag bara det är något man tycker är kul :) Dessutom att få sitta på en buss lr på tåg ett tag och bara vara tycker jag är en skön känsla. Man får tid att tänka samtidigt som man ser landskapet flyga förbi. Sverige är rätt vackert om man åker förbi fort ^^ haha. Nä men det är skog, åkrar, små hus, och större gårdar, sjöar och annat som lockar ögat. Annars brukar man ju ha sällskap. Fysiskt lr genom mobilen xD haha jaa min kära vän mobilen, jag är då sjukt beroende av den det säger jag ju bara. Jag menar när min mobil la av i var det två dagar? hade jag fått runt 30-40 meddelande innan folk gett sig. Ja jisses man blir då förvånad. Men ska kanske avsluta detta positivt med att "ljudet av ditt hjärta" kommer hem till mig snart :) mihihi som ika skulle sagt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0