9 September

Mina gratis sms är slut. Jag känner mig verkligen elak när andra skriver till mig och jag inte kan svara. Jag är en sån mobilnörd. Den är nästan fastklistrad i min hand ibalnd. Fast jag brukar faktiskt undvika den när jag är med vänner :) Det beyder mer än de som är i telefonen (A) haha nä skojar bara men det är lite oartigt ändå. Typiskt nog så har jag fått hosta och ont i halsen som inte är särskilt välkommet. Det är jobbigt och hindrar en från att röra sig för att det blir värre. Dessutom har jag oboe idag som man egentligen inte ska spela på när man har ont i halsen, jag blir ju SÅ glad av det. Det är faktiskt himla orätvist. Jag älskar att spela oboe. Har dessutom gjort det i sex år så jag är la förhoppningsvis ganska bra på det nu ^^ haha. Fast det lite roliga är att Jerker sa igår att han hade ont i halsen och jag vaknar med det. Det smittar la för tusan inte över telefonen lr? Men egentligen tror jag att det beror på att jag gick i endast kofta i ullared när det öste ner. Var inte så varmt just då. Sen satt jag ute en stund och då började frysa i slutet så kan ha varit det med. Men man vet ju aldrig. Förkylningar kommer ju som de vill. Tyvärr!
Idag ska jag alltså spela oboe och simma :D Det är det bästa som finns, men jag måste fixa simglasögon så jag kan crawla. Då känner jag ialla fall att jag har några muskler xD haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0