22 April

Grå morgon men jag fick sitta själv på bussen både till och från skolan :D ovanligt! Skoldagen masade sig fram och jag var inte riktigt motiverad trots min muntra klädoutfit för dagen ^^ har faktiskt lyckats för en gångs skull men tyvärr sviker hår och skor... jaja livet är som det är ;)

Men i alla fall så kommer jag hem och letar socker innan jag smiter iväg på konfamöte som varar i en timme och är ganska förvirrande. Skumt nog. Sedan åker jag efter pengar till fredagen så är det usla pappret slut så jag vet inte vad jag har på kontot >.< Usch på sånt! Men iaf får pengarna och cyklar hem och äter mat...igen (A) Tänkte simma men skrev svenska talet och skickade samhällen ist och nu är jag då här, visst e jag bra? ;)

I övrigt så undrar jag varför Per är så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men han verkar typ nere. Eller något. Han säger att det inte är något men jag tror honom inte riktigt. Han är kanskr pressad inför studenten lr något? Är det möjligt?
Hoppas de är bra iaf.

I övrigt så har jag ett äckligt späckat schema från fredag t.o.m. måndag. Usch på sånt! Dock fri på tisdag! :D

>Ciao!


Kommentarer
Kristin

sv: haha ja vad annars ;) Storebror har koll på en...

2009-04-23 @ 10:18:38
URL: http://kikedo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0