24 April

Hellu folks!

Idag är jag på ett pilimariskt humör. Jag vet inte riktigt vad det är. Klantade mig på tyskan och hade hjärnsläpp på provet. Nu har vi personaladministration och jag bara orkar inte med det. Fredag eftermiddag för tusan! Nä vill bara härifrån och duscha. Sen ska jag allt ha otroligt roligt i Halmstad! ;) Men men jag är ju som jag e (A)

I övrigt så ska jag iväg ikväll, har konfa imon, ska sjunga under gudtjänst på söndag och vara i kyrkan på måndag. Dumma konfa. Jag har dessutom två prov nästa vecka och det rullar vidare med fler och ett riksprov som jag har ånger inför. Men så är det ju ibland.

I övrigt ska jag jobba nu ^^

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0