28 April

Då har man skrivit en halv bra uppsats på engelskan. Skoj att man behöver sitta så länge och skriva. Fast idag kändes det inte så jobbigt men ändå. Det sliter på krafterna ska ni veta. Nu har vi bara kvar en engelska lektion, lunch, export och import inklusive en matte lektion med repetition som jag verkligen behöver plugga på. Men sen ska jag kika i butiker och ha utvecklingssamtal innan man ska hem och simam och plugga samhäll ^^

I övrigt så försöker jag få tiden att räcka till. Massa att tänka på och göra. Har ett liten filurmoln ovanfrö mig och jag vet inte hur jag ska göra med det men det har jag tid med senare. I övrigt så borde jag inse att jag måste byta ut min garderob och rensa mitt rum på saker! Jag behöver verkligen ordna med all bröte där inne. Det är ju som alltid överbelamrat men jag ahr ju inga lediga helger att göra det på. Ser dessutom inte fram emot nästa veckas riksprov med toppingen PA-prov. Banan alltså >.<

Men ska få er glada igen genom att meddela att solen lyser och somamrlovet närmar sig ;)

>Ciao!


Kommentarer
Kristin

sv: ja man får verkligen ta tillvara på de lugna stunderna och riktigt njuta av dem =) Ladda kroppen på energi behövs alltid ;)

2009-04-28 @ 10:25:30
URL: http://kikedo.blogg.se/
Anonym

Sv: Åh va gulligt, tack! Men jodå superfint :-)



Ha det bra!

/Niffe



http://accordingtoniffe.blogg.se

2009-04-28 @ 10:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0