11 Augusti

Tandhyginisten. Inte tandläkaren utan det större monstret. Jag brukar inte ogilla att gå till tandläkaren men hon har verkligen valt ett sjukt jävla dåligt datum! Idag skulle jag aldrig gått upp ur sängen. Inget blev bra idag. INGET!

Så idag ska jag till tand-monstret, prata med mamma och undra vad jag gör fel. Gud vad jag önskar att jag vore en björn idag. Traska i skogen och äta som en dåre så jag klara vintern i ide... Men nä!

Iaf så har jag lovat mig själv att försöka vara positiv, det kunde ju varit mycket värre. Så ska laga mat idag och sukta efter godis. Kanske gå en runda... Vill fortfarande till Liseberg men just idag känns det långt borta. De blir nog bra det med...

Hade tänkt fira mig någon dag. Problemet är bara att jag är sen och alla mina vänner har ett liv, utom jag då :p

Nähä så var det med det.

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Prata med din mamma om vad du gör fel? varit mycket värre? Fattar nada?

2009-08-11 @ 14:12:53
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0