17 Augusti

Idag verkar inget gå min väg. Dock ska jag se till att den gör det. Måste ju gå på något vis eller hur?

Ställde väckarklockan igår och vaknar innan den. Får nog sätta den tidigare imon. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, idag heller. Garderoben ä rfull men jag vill bara ha varma höstkläder på mig och det är för tidigt för det. Så försöker komma på ett mellan ting. Svårt för min del, ingen kreativitet. Men något lär jag få på mig. :)

Tänkte lämna böcker på bibblan, köpa skor och köra bil idag. Hoppas att jag lyckas med det för då kan jag göra vad jag vill imon ^^

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Köpa skor? Ohhhh :D

2009-08-17 @ 15:39:20
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0