19 Augusti

Go morron på er alla!

Idag har jag blivit väckt tre gånger och vaknade pigg och utvilad. Helt otroligt med tanke på att klockan bara var åtta. Ovanligt för att vara mig. Så jag ahr läst och duschat fram tills nu då jag kollade mitt schema, som inte verkar stämma med det jag fick av min klassförståndare igår... Skumt får jag säga, men det lär jag ju få svar på när jag är tillbaka :)

Idag ska jag till Halmstad... Känns inge bra alls. Som en ond mardröm men jag hoppas jag kan åka till Jönköping på lördag så jag får annat att tänka på. Det vore hemskt roligt :)

I övrigt så ska jag laga mat idag, spagetti och köttfärssås. Jag känner hur dåligt det kommer gå. Jag är ur form för att laga mat, blir det bra idag tar jag det som ett gott tecken och tänker vara positiv i en hel vecka. Eller något liknande :p

Men nu ska jag ner igen och deppa för att jag missar mina favvoprogram idag, plus misslyckas med maten ;)


>Ciao!


Kommentarer
spiderchick

skönt att vakna utvilad...

2009-08-19 @ 12:51:08
URL: http://spiderchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0