23 Augusti

Det var nästan den helgen. På tok för mycket för en helg i min smak. Men men det får gå det med.

Jag har iaf lärt mig en sak. Aldrig mer högklackat i sju timmar tillsammans med mygg. Hugedamig! Skavsåren kan jag leva med men var de tvugna att förstöra ovansidan av mina fötter med? Jaja det går över :D

Idag ska jag ta det lugn och städa rummet. Blir nog bio med Emilia med vilket låter riktigt roligt eftersom jag velat se filmen :) I övrigt så ska det panikas. Måste fokusera vara positiv och komma ihåg radion. Ja det var nog det hela...

Skola känns långt borta och samtidigt nära. Tror det kommer bli ett bra år även om schemat var dåligt. ^^

>Ciao!


Kommentarer
Hanna(Y)

När äre ni sticker? :D:D

Och det kan aldrig bli för mycket helg O:

2009-08-23 @ 15:44:34
URL: http://lifeinextacy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0