26 Augusti

Hej på er :)

Idag har jag vaknat riktigt tidigt för första gången sedan jag jobbade. Jag var riktigt trött, glädjande nog så fick vi sluta tidigt för att vi ändå skulle få böcker så var hemma vid tolv. Dock ska jag köpa två övningsböcker. Stackars plånbok :(

Så efter skolan visste jag inte alls vad jag skulle göra så frågade Lollo som är "ledig". Hon satt med photoshop så då visade hon mig lite om hur det fungerar vilket gjorde mig otroligt glad! :) fast gillar ändå Gimp bättre. Mer förståerligt :p

Så sitter nu vid datan och tro de lr ej, redigerar bilder ^^ De är kul när det går som man vill andra gånger vill man försvinna... Ja så är de med datorer och överkomplicerade program :p

Så imorgon väntas en ny dag med vettigare tider men ungefär samma lunkande tempo ^^ Nice!


Ni ser ju hur illa de är ;)

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Fin bild, vad du nu har gjort med den...

2009-08-26 @ 21:31:43
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0