27 Augusti

Så idag ska jag hämta körkortet. Så kan jag glo mig blind på hur dålig jag blev på bilden som typ alla blir xD

Iaf så har denna skoldag segat sig fram. Men jag bytte iaf mina kurser och tänker inte visa mig mer där. Han var mkt trevligare idag än vad han var igår så skenet bedrog ^^ Men hur som helst så har jag glömt massa jag lärde mig förra året så medan alla andra susar igenom uppgiferna får jag sitta och tänka efter. Men det är bara att läsa på och repetera jag klarar mig...med tiden. Religon kan nog bli riktigt kul om vi får prata mycket vilket vi brukar få. Så nu kan jag faktiskt leva med mitt schema :)



I övrigt så ska jag packa, läsa, köra, hämta lilla rosa kortet och ringa gubben innan sängen ^^

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0