10 December

14 dagar kvar till jul då, fast jag säger 13 ;) Känns bra och dan före doppare dan är nästan bättre ^^

Idag så är det även en skum dag. Vet inte varför men något är det. Konstig och bra ändå eller något ditåt. Som sagt förvirrad. Behöver sova oxå. ´Somnade om imorse efter att ha duschat. Ganska illa. Men men till skolan kom jag iaf i tid till. Har konsert ikväll oxå. Ser väl inte supermycket fram emot det. Känns lite segt faktiskt. Men dagen tar ju slut ;)

I övrigt så hade jag deppdag igår. Satt framför min nya film och kände mig meningslös. Känns stärkande, borde tagit en promenad i sället men nej då. Suck på mig själv.

Nåväl till det roliga med dagen, IMON ÄR DET FREDAG!

>Ciao!


Kommentarer
Eliin

Sv: Då har vi bestämt det ;D

2009-12-10 @ 14:55:38
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/
pelle

Dagen innan är fan bättre än julafton. Den dagen är mest en flopp :P Fast nä, det är nog ganska trevligt ändå.

2009-12-10 @ 22:25:29
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0