17 December

En vecka kvar tills man sitter och längtar till dopp i grytan och kalle anka då :)

Idag har jag sista oboen, får ett praktikfalll i marknjadsföring och har matteprov. Jag är så trött på det att jag inte bryr mig längre så jag är ganska glad för stunden ^^

Vädret är lite värre. Ca 7 minus och is överallt. Det var bra kallt att vänta på bussen i morse med andra ord ;) Men jag överlevde ju och när jag kommer hem så blir det mer jobb och sen är det Julcafé i Villstad tror jag så då blir det att klä sig lite fint och värma rösten. Hoppas att det är slut till Glee Club annars missar jag det :(

Mén snart snart så är det fredag och då är jag nästan fri! Oh happy day!

>Ciao!


Kommentarer
Gabriella

håller med, de e så irriterande

2009-12-17 @ 12:01:32
URL: http://covette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0