8 December

Nyklippt och riktigt nöjd!

Idag så är det inte mycket på schemat. Men ändå en skoldag. När man kommer hem så vänta ett prov att plugga till och matte som man är efter i. Skojsigt, verkligen.

Men det är bara 16 dagar kvar till julafton och jag har bara två packet av fyra kvar :) fast samtidigt så har jag brännt 650 kronor på två dagar. Känns mindre roligt. Behöver ny klänning dessutom, nåväl det kommer.

SKa antagligen till Halmstad i helgen och ska kika på min nyinköpta "Djävulen bär Prada". Den gick på tv för ett tag sen men hann inte se klart den så det ska jag allt göra på onsdags kvällen, plus pepparkaksbak ^^

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Mys =)

2009-12-08 @ 13:01:31
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0